вівторок, 16 липня 2013 р.

Електродвигун-Генератор Роберта Адамса

Електродвигун-генератор GB2282708

ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ: 12.04.1995

Заявник (ів): Гарольд Аспден-Саутгемптон, Велика Британія; Роберт Джордж Адамс-Нова Зеландія

Дата Дата реєстрації: 30.09.1993

Цитується Документи: ГБ 0547608 США 5258697 США 4972112 США 4873463 А

Поле Шукати: Британський CL (випуск M) H2A AKRR АКР1 АКР6 АКР9 ІНТ CL5 HO2K 23/62 29/08 29/10 29/12 53/00 57/00

БАЗА ДАНІ В ІНТЕРНЕТІ: WPI. ЗАЯВИ

Агент та/або Адреса обслуговування: Гарольд Aspden, САУТГЕМПТОН, Велика Британія

РЕЗЮМЕ

Електродинамічні Мотор-генератор має ротор з виступаючими полюси постійних магнітів, Взаємодія зі спікерами Полюси статора для формування машина, що працює за принципом магнітного Відштовхування. Внутрішні феромагнітні Енергію магнітів забезпечує обертання приводити крутний момент, приводячи в рух полюси в опір під час імпульсів струму Розмагнітити окремі полюси статора. Потужність, необхідна для розмагнічування статор в стільки разів менше, ніж, На реактивний привід подається енергія з термодинамічної системи феромагнетики; Машини функціонують регенеративний через взаємозв'язок обмоток статора з неоднаковою кількістю полюси статора і ротора. Будівництво показаний ротор (рис. 6, 7). Імпульс струму може бути таким, що спричинити Відштовхування полюса ротора

Область винаходу

Цей винахід Пов'язані з формою електричного двигун, який має функцію покоління, в якому машини можуть діяти регенеративно для того, щоб виробляти електроенергію або виробляти механічний крутний момент з незвичайним високий ККД щодо спожитої електроенергії.

Область винаходу – Це реактивні двигуни, що перемикаються , в тому числі машини, які мають виступаючі поляків і робота на основі взаємних магнітне притягання та/або відштовхування між намагніченими полюсами. Винахід Особливо це стосується реактивних типів двигуни, до складу яких входять постійні магніти, які встановлюють магнітний Поляризації.

Передумови для створення винаходу

У минулому це було запропоновано машини, в яких відносний рух магніти можуть розвиватися незвично сильна дія, які показані виробляють більшу кількість продукції, що випускається потужність, ніж спожита електроенергія біля входу.

Православної Інженери-електрики Пропозиції начебто суперечать один одному прийнятих принципів фізики, але стає Стає все більш очевидним, що відповідність з першим законом термодинаміки, допускається збільшення електромеханічного баланс потужності, якщо він пов'язаний з термічне охолодження.

У цьому напрямку, Кожен повинен розширювати фізичне субстрат шляхом включення охолодження середовища, враховувати не тільки будову машини і найближчого оточення, але і субквантовий рівень того, що Що в сучасній фізиці називається, нульова точка. Це поле, пов'язане з Постійна Планка. Енергія знаходиться постійно обмінюється як між активними, так і між пропорційних форм матерії, але зазвичай ці енергетичні коливання накопичуються в балансі, в стані рівноваги, так що ці переходи діяли таким чином, що були непомітні для технології Рівень.

Фізики стає все більше і більше усвідомлюють той факт, що, подібно до сили тяжіння, Отже, магнетизм – це спосіб, за допомогою якого ми може отримати доступ до моря енергії, Це всепроникний вакуум. Історично Баланс енергій був записаний математично за умови, що «Негативний» гравітаційний потенціал або магнетизм. Однак це лише Замаскований спосіб показати, що вакуумного поля, відповідно, під впливом Гравітаційна маса в місці розташування Тіла або магнетизм у феромагнетиках Обидва мають здатність форсувати занепад сил.

Але тепер, однак, розуміння технологічного енергії, що генерує потенціал цього База полів та інтерес Способи «сифонування» зв'язку між Поле і виробництво речовини і вакууму живлення від цього прихованого джерела Енергія. Дослідження показують, що Ця дія відбувається у фоновому режимі температура космічного середовища 2,7 К, через які рухається Земля з швидкість приблизно 400 км/с. Розглянутий ефект цілком міг би залишити «Крутий слід пари» в космосі як машина, що виробляє тепло, або виробляючи більш конструктивний електричний вид енергії, який переходить у тепло, переходячи від Земля крізь космос.

У сфері чистого фізики, важлива база дається в Свіжа стаття в серпневому номері журналу 1993 Фізичний Огляд Е, видання 48, с. 1562-1565 за назвою: «Вилучення енергії та тепла з вакууму», Округ Колумбія Коул і Х. Е. Путхофф. Хоча цей зв'язок не згадується в цій статті, Один з представлених експериментальних Свідчення її автора на цю тему на Конференція квітня 1993 року, за підтримки Денвер, США. Потужність плазми, генерується обговорюваним пристроєм На цій конференції йшлося про Патент США No 5,018,180, автор статті, К. Р. Плечі.

Винахід, описаний Нижче показано, що працює шляхом вилучення енергії з магнітної системи в пристрої, а також важливе Наукове обґрунтування даної технології може бути оцінена з праць Е.Б. Моуллін, професор електротехніки Кембриджського університету, хто був президентом Інституту Інженери-електрики у Великій Британії

Це попереднє Технологія буде описана нижче в рамках пояснення дії винаходу.

Винахід Те, що представлено тут, відноситься до певних конструкційні особливості проекту, Машина, пристосована до сталого роботи, але у них також є новинка і Особлива перевага у функціональному Дія. Те, що описано, дуже відрізняється з попередніх технологічних пропозицій, один з варіантів, який є Новий тип двигуна, запропонований компанією Гейрт Джонс (Гарет Джонса) на симпозіумі в 1988 році, за підтримки Канада під егідою Планетарного Асоціації за екологічну безпеку вид енергії. Джонс запропонована адаптація автомобіля альтернатор, який Генерує змінний струм з трьома фазами для випрямлення та використання, в якість електроживлення для електрообладнання в автомобілі. Цей Альтернатор має Постійний магнітний ротор. Джонс припустив, що цей виступ може б/у, з більш високим економічність і крутний момент, привод цього пристрою, ніж мотор з обмоткою збудження з трифазним схема для стимуляції сильного відштовхування між полюсами магніту і Полюси статора після полюсів вступив у протистояння. Однак Джонс не користуйтеся перевагами Винахід, що підлягає опису нижче, тому що він не є строго реактивним двигун з виступаючими полюсами як на статорі, так і на роторі. Полюси статора в машинах Джонса утворюються за рахунок конфігурації обмоток, розташовується в щілинному статорі, безліч щілин, рівномірно розподілених по внутрішньому колу статора, але які не утворюють систему полюсів, в яких магнітний потік, який будуть описані в рекомендаціях експерименту Є.Б. Муллін.

Машини Джонса Робота за рахунок створення обертового поля stator, який, в певному сенсі, висуває полюси ротора вперед замість того, щоб тягнути їх ось так видно в нормальному синхронному Двигун. Відповідно, машини Джонса залежать від типу збудження електричного струм в двигуні, який створює систему полів, який обертається плавно, але має діаграму спрямованості, що викликано Відкладене перемикання елементів керування полюси ротора заявлені в безперервному режимі відштовхуючий привід.

Інше Попереднє технологічна пропозиція, яка відрізняти від цього винаходу, - за пропозицією одного з претендентів, X. Аспден (Ж. Aspden), а саме, суть британського патентного номера 2 234 863 (патент США, серійний номер (4 975 608)). Хоча це новітній винахід стосується видобутку енергії з поля тим же фізичним процесом, що і предмет винаходу, техніка виконання отримати доступ до енергії, якої немає оптимальний, щодо структури або використовуваний метод. Беручи до уваги Увага, що в цьому раніше відкриття, перемикання реактивного приводу збуджують полюси фазовим методом, предмет винаходу, в одному з його аспектів, пропонує відмінні переваги Розмагнічування або реверсування намагнічування полюсів в момент виникнення фази Розділити.

Є й несподівані Переваги у виконанні, пропоновані відповідно до предмета винаходу, Як свідчить нещодавнє дослідження підтвердив, що вимагає менше величина вхідної потужності, для Відключення взаємного тяжіння між магніт і електромагніт через повітряний прошарок, ніж до Увімкніть його. Зазвичай, в електромагнетизмі, очікується зворотна симетрія, будучи результатом звичайного навчання прямого і зворотного шляхів магнітомотива сила, яка керує результуючим потоком в магнітопроводі. Про це і буде розказано потім після опису схем винаходу.

Короткий опис винаходу

Винахід відноситься до до класу електродинамічних машин Тип двигуна генератора і включає в себе статор, з рядом полюсів статора, встановлені намагнічуючі обмотки на полюсах статора ротор, що складається з дві секції, кожна з яких має ряд виступаючих частин жердини, секції ротори, аксіально розділені по осі обертання ротора, пристрій намагнічування ротори, розташовані між двома Секції ротора розташовані таким чином, щоб генерувати односпрямований магнітний Поле, яке намагнічує полюси ротора, при цьому зовнішні сторони полюса одну секцію ротора, мають у своєму розпорядженні північну Полярність і зовнішні сторони жердини різна секція ротора, у всіх є південь Полярність і схема підключення розміщується між джерелом електричного струму струм і статор, який намагнічує обмотки для регулювання роботи машини, що створюють імпульси струму певної величини тривалості, відповідно до кутового положень ротора, такі імпульси мають керівництва і працювати проти Намагніченість, що створюється в статорі намагнічування ротора, в різному ситуації, ніж протистояння, в той час як Дія намагнічуючого пристрою Ротор забезпечує силу руху Реактивний привід для принесення полюси статора і ротора в протилежному положенні, Отже, дія обмоток намагніченості протидіє гальмуванню, дія індукції протилежних частин окремих полюсів.

Згідно з одним особливості винаходу, схема, Підключення джерела електромережі струм і статор, що намагнічує обмотки працює таким чином, щоб створювати імпульси струму, які мають достатню міцність і тривалість для забезпечення розмагнічування полюсів статора, в тому момент, коли статор і полюси ротора, знаходяться в конфронтаційній позиції. Позначено для придушення крутний момент реактивного приводу, або гальмівний момент, в в залежності від того, сходяться полюси або розходяться, на певну кількість електроенергії повинні бути подані на обмотки намагнічування на статорі. В У певному сенсі ці обмотки дійсно є «розмагнічування обмоток», тому що Фаза з'єднань схеми забезпечує імпульсний струм у напрямку розмагнічування. Однак це більш звично розглядати обмотки магнітного сердечника як «Магнітні обмотки» навіть з що вони можуть функціонувати як первинні обмотки або вторинні обмотки, Попереднє використання функції намагнічування від вхідної потужності та подальше використання розмагнічування Функціонує з поверненням потужності.

Згідно з іншим Особливості схеми винаходу підключення джерело електричного струму і намагнічують обмотки статора, Призначений для створення імпульси струму, які мають достатню міцність і тривалість для забезпечення зміна напрямку магнітного течії на полюсах в той момент, коли Полюси статора і ротора розташовані в невизначена позиція протистояння, Для чого використовується енергія від джерела електричного струму для того, щоб забезпечте привід додатковим розгінний крутний момент.

Відповідно до Особливості цього винаходу, підключення джерела електричного струму на обмотку Намагнічування статора першого полюса Статор виробляє, як мінімум частково, індукований електричний імпульси в обмотці статора намагнічування другого полюса статора, При розташуванні полюса статора щодо розташування полюсів ротора, щоб перший полюс Статор вступає в протистояння з полюс ротора, коли другий полюс Статор виходить з положення протистояння з полюсом ротора.

Це означає, що Двополюсні обмотки намагніченості Статори з'єднуються так, щоб між собою служать функцією «розмагнічування», Перший полягає в стійкості до дії взаємне магнетичне тяжіння, установка жердин в протилежне положення, Дія, що збільшує вихід імпульс струму, а другий знаходиться в абсорбції цього імпульсу струму, знову чинячи опір міжполярна дія магнітів на розмагнічування полюса статора в момент протистояння з полюсом ротора.

Щоб полегшити це 10 Функція управління з'єднаннями між намагнічуючими обмотками stator, він необхідний для забезпечення різниці етапів і це враховується при проектуванні верстати у вигляді різної кількості полюсів статор і кількість полюсів ротора в кожному його розділи. Друга особливість подвійного роторна секція, є додатковою Перевага, яка забезпечує більше плавна дія крутного моменту та зменшення коливань магнітного потоку і ефекти витоку (дисперсії), які є основним фактором ефективності Машини.

Таким чином За ще однією особливістю винаходу, конфігурація статора з частиною полюсів, які є загальними для секцій ротора в положенні, коли статор і полюси ротора - В опозиції частини полюсів статора є елементами з'єднання для Замикання магнітного потоку в магнітному схеми, включаючи навіть обслуговування приладів намагнічування ротора, що Розташований між двома секціями Ротор.

Бажано що співвідношення числа полюсів статора і кількість полюсів ротора в кожній секції не дорівнює цілому кількому; Кількість полюсів роторів в кожній секції – однакові і Кількість полюсів статора і кількість полюсів У роторному розрізі він відрізняється на одиницю. За наступною ознакою цього Винаходи, підключення джерел електричний струм в обмотці Намагнічування статора першого полюса Статор виробляє, як мінімум частково, індукований електричний Імпульси в обмотці намагніченості другого полюса статора, в положенні полюсів статора щодо положення полюсів ротора, щоб перші Полюс статора знаходиться в опозиції з полюсом ротора, за умови, що кутова ширина для забезпечення того, щоб доріжка Замикання магнітного потоку виробляється Пристрій намагнічування ротора траєкторія з'єднання полюсів статора і відповідні полюси ротора для будь-яке кутове положення ротора.

Йому також віддають перевагу з точки зору оформлення проекту відношення до зовнішніх сторін жердин Статор цього винаходу повинен мати кутовий шириною, яка була б не більшою за Половина кутової ширини полюса ротора і для секцій ротора застосовувати круглі тонкі сталеві листи (диски), в якому утворені полюси ротора, як великі зуби, по периметру встановлені пристрої намагнічування ротори, які примикають до конструкції магнітний сердечник на зовнішній стороні, Дві збірки з таких тонких листів, утворюють дві роторні секції.

Згідно з подальшим Особливості винаходу, засоби Намагніченість ротора включає, згідно з хоча б один постійний магніт, вісь намагнічування якого розташована паралельні осі ротора. Динамічний двигун може включати в себе металевий диск з отвори, виконані з немагнітних матеріал, встановлений на валу ротора і встановлюються з інтервалом другого Секції ротора, кожен отвір забезпечує розташування для постійного магніту, при цьому дія Відцентрові сили на постійних магнітах обертовий ротор, поглинаються в Диск. Крім того, ротор може бути встановлюються на валу, який виготовлений з немагнітний матеріал, що дозволяє Мінімізуйте витік магніту (розсіюючи) від ротора, намагнічуючи означає через цей вал.

Згідно з іншим аспект винаходу, електродинамічний мотор-генератор машини включає в себе статор, форма, що забезпечує Діапазон полюсів статора, що відповідає Встановлено комплект обмоток намагніченості на наборі полюсів статора, ротора, має дві секції, кожна з яких має ряд виступаючих частин жердини, секції ротора, які розташовані по осі відокремити по осі обертання ротора, пристрої намагнічування ротора, входять в конструкцію ротора і розміщені так, щоб намагнічувати полюсів ротора, при цьому зовнішні Сторони полюсів однієї секції ротора всі мають північну полярність і зовнішню полюсна сторона іншої секції ротора, Всі вони мають південну полярність і малюнок електричного зв'язку між джерелом електричний струм і статор, намагнічують обмотки, розташовані за допомогою (схеми) таким чином, щоб регулювати дію машини, що пропускають імпульси струму від тривалість, що визначається по кутовому положенню ротора; такий імпульси мають спрямованість, проти Намагніченість, індукована в статорі намагнічування ротора, коли статор і полюси ротора, не перебуваючи в положенні зіткнення, за допомогою намагнічування ротор забезпечує прикладену силу до магнітного приводу двигуна опір (індукційний) для приведення Полюси статора і ротора в протилежності і дія обмоток намагніченості Статор проти гальмування Ефекти магнітного опору (індукційні) частини протилежних відокремлених Поляки.

За особливостями цього останнього аспекту винаходу, Підключення джерела електричного струму струм на обмотку намагніченості першої Полюси статора виробляє, як мінімум частково, індукований електричний Імпульси в обмотці намагніченості другого полюса статора, коли Полюси статора щодо місця розташування полюсів ротора, щоб перші Полюс статора вступає в протистояння з полюсом ротора, так як другий полюс Статор виходить з положення протистояння з полюсом ротора.

Короткий опис креслень

Рис. 1 зображень результати випробувань магнітного сердечника, показуючи, як змінюється вольт-ампер характеристика реактивної потужності, в залежності від величини магнітного потоку в повітряному прошарку, як функція величини Збудження намагнічуючої обмотки Напруга змінного струму, втрачає потенційної потужності, обумовленої дією неявна сила, що залежить від величини повітря Розрив.

Рис. 2 зображень Схема пристрою, від якого Результати наведені на рис.1.

Рис. 3 зображено в дія сил намагнічування, які викликають 5 магнітних потоків Перетніть повітряний прошарок і поверніть під прямим кутом в запропонованій схемі магнітний сердечник.

Рис. 4 шоу конфігурація тестового пристрою, використовується для доведення робітниками Принципи роботи описуваного винаходу.

Рис. 5 на його кратність На ілюстраціях зображено процес обертання полюсів ротора по відношенню до до полюсів статора ротор проходить через Послідовність положень кутів як описано в розділі Бажано Запропонований варіант конструкції машини Винаходи.

Рис. 6 показів Дископодібний варіант конструкції, що забезпечує місцезнаходження для чотирьох постійних магнітів, як запропоновано в описі машини.

Рис. 7 показывает схематичное поперечное сечение магнитной структуры машины, предложенного изобретения.

Рис. 8 показывает конфигурацию шести полюсного статора с семью полюсным ротором и изображает схему схематического соединение некоторых обмоток намагничивания диаметрально противоположных полюсам статора.

Детальное описание изобретения

Факт, что можно извлечь энергию из источника, который приводит в действие внутреннее ферромагнитное состояние и это явно не очевидно исходя из существующих учебников, но это неявное - действительно, и действительно становилось явным как показано, в одном учебнике, написанным F. B. Moullin.

Его книга 'Принципы Электромагнетизма' изданный Кларандоном Прессом (Clarendon Press), Оксфорд (3-ий Выпуск, 1955) описывает на страницах 168-174 интересный эксперимент с эффектом воздушных зазоров между полюсами в магнитной схеме. Полученные данные воспроизведены в рис. 1, где профессор, Moullin показывает кривую, представляющую входной ток переменного напряжения для различных воздушных зазоров, при условии, что подведенное напряжение является постоянным (не изменяемым). На том же самом рисунке, Moullin представляет теоретический ток, который требовался бы, чтобы поддерживать то же самое напряжение и таким образом связанные силы полюса внутри воздушного зазора принимая, что (a) нет утечки потока и (b) и что есть равенство между индуктивной энергией входа и потенциалом механической энергии для намагничивания, которое установлено в воздушном зазоре в четырехтактном периоде цикла на частоте переменного тока возбуждающей мощности.

Приведенные данные показывают, что даже при том, что уровень магнитной поляризации - значительно ниже значения насыщения, в диапазоне, который рассматривается как линейный диапазон проницаемости трансформатора в этом проекте, есть явное снижение тока, и соответственно необходимой подводимой реактивной мощности, по сравнению с предсказанным механическим потенциалом, созданным в воздушном зазоре.

Если величина утечки не чрезмерна, то это было бы ясным свидетельством аномального действия энергии.

Moullin обсуждает поток утечки, показанный этим экспериментом, но замечает, что есть большая тайна в том, почему эффект маленького промежутка, который не должен конечно привести к большой утечке (рассеиванию) потока в области промежутка, однако имеет огромный эффект в порождении того, что должно быть существенной утечкой в свете несоответствия энергии.

Moullin рассматривал эту энергию, как поступающую от системы поля особой точки (zero-point) и таким образом он закончил обсуждение проблемы высказыванием, что было фактически невозможно предсказать поток утечки вычислением.

Он, конечно, знал о магнитной доменной структуре, и его аргумент был такой, что проблема потока утечки была связана с тем, что он назвал «отклонением от курса» («рысканием») действия потока, поскольку это происходит вокруг магнитной системы. Обычно, если уровень намагничивания - ниже перегиба кривой B-H, которая происходит приблизительно в 70 % насыщения в железных сердечниках общего кристаллического состава, это требует, чтобы очень небольшое поле намагничивания изменило плотность магнитного потока. Это предполагает, что необходимо сделать все, чтобы избежать воздушных зазоров. Действие затрагивает движение доменных границ так, чтобы магнитные состояния смежных доменов переходили к другим кристаллическим параметрам простым намагничиванием и это изменение потребовало очень немного энергии.

Однако, если есть воздушный зазор впереди в цепи потока и обмотка намагничивания не находится на этом воздушном зазоре, сам железный сердечник должен быть источником магнитного поля, соединяющий обмотку и промежуток. Это может работать в направлении основных линий потока в доменах, способных легко изменять параметры намагничивания, с помощью граничных поверхностей вокруг основного сердечника. Это действие означает, что, важно и принудительно после существующего воздушного зазора, поток нужно проводить через сердечник вышеописанным «рыскающим» действием. Это означает, что существенная энергия необходима, чтобы вызвать установление этих полей в пределах железного сердечника. Что наиболее важно, однако, с точки зрения этого изобретения, это то, что внутренние магнитные эффекты поляризации в смежных магнитных доменах в железе прекращают быть взаимно параллельными или ортогональными, чтобы остаться направленными по параметрам легкого намагничивания. Тогда, в эффекте намагничивания, действие производит не только та из обмоток намагничивания, намотанной вокруг сердечника, но то, что делает даже смежный намагниченный ферромагнетик, как последний акт на концерте, это мощные соленоиды энергии вакуума включаются и отклоняются в сторону друг в друга, чтобы проявить дополнительные ускоряющие магнитодвижущие силы.

Последствия этого таковы, что внутренний ферромагнитный источник мощности с его действием термодинамического упорядочения вносит свой вклад в выполнение работы в создании сил внутри воздушного зазора. Технологическая задача состоит в том, чтобы использовать эту энергию, поскольку промежуток закрыт соединением полюсов, как в реактивном двигателе, и избегает возвращения этой энергии как отдельного полюса; это возможно, если управляющий источник первичного намагничивания хорошо удален от полюсного зазора и размагничивание происходит, когда полюса находятся в самой близкой позиции.

Эта ситуация с энергией очевидна из результатов Moullin, потому что постоянное напряжение переменного тока подразумевает постоянную амплитуду потока в воздушном зазоре, если нет никакой утечки (рассеивания) потока в области зазора. Постоянная амплитуда потока подразумевает постоянную силу между полюсами и таким образом ширина зазора относительно этой силы определяется величиной механического потенциала энергии воздушного зазора. Исследование затрат реактивной энергии за период четырехтактного цикла, которая отображает потребление энергии при намагничивании по сравнению с выходом механической энергией показывает, что эта энергия может сделаться доступной. Как уже заявлено, Moullin вывел теоретическую кривую тока. Фактически, как показывают его результаты, ток требовался в меньшем количестве, чем получаемая механическая энергия и таким образом он имел экспериментальное свидетельство вакуумного источника энергии, который оставался незамеченный и только теперь показал себя в машинах, которые могут обслужить наши потребности в энергии.

В исследовании, приведшему к этому патенту, был повторен эксперимент Moullin, чтобы проверить условие, где одна катушка намагничивания, обслуживает три воздушных зазора. Конфигурации теста Moullin показана в рис. 2, но при повторении эксперимента, приведшего к этому изобретению, измерительная катушка была установлена на элементе соединения, для сравнения напряжений прикладываемого к обмотке намагничивания и наведенного в измерительной катушке. Та же самая особенность в виде спада в потреблении тока наблюдалась, и это было ясным свидетельством реальной лишней энергии в воздушном зазоре. Это было в дополнение к индуктивной энергии, которая обязательно должна была быть заперта в магнитном сердечнике, чтобы выдержать «рыскающее» действие магнитного потока, уже упомянутого ранее.

Подчеркиваю, что, в наполнении потока «рыскающим» действием, индуктивная энергия сохранена в магнитном сердечнике, даже при том, что это считали, как энергию утечки потока вне сердечника (энергия рассеивания). Энергия воздушного зазора это также энергия индукции. Обе энергии возвращаются в обмотку источника, когда система размагничена, учитывая фиксированный воздушный зазор. Если, однако, воздушный зазор закрывается после или в течение намагничивания, то большая часть, которую составляет индуктивная энергия, выходит в виде механический работы. Заметьте, что энергия, освобожденная как механическая работа, это не только та, что хранилась в воздушном зазоре, но и то, что хранилось в поддержке «рыскания». Здесь, есть причина ожидать еще более сильного вклада в динамические характеристики рабочих машин; уже одно это, в существующей ситуации, не охватывается расчетами.

Вышеупомянутое объяснение источника энергии, структурные особенности, которые являются предметом этого изобретения, будут описаны ниже.

«Рыскающее» действие изображено в рис. 3, который иллюстрирует, как магнитный поток проходит прямоугольный изгиб в магнитном сердечнике после прохода через воздушный зазор. Для упрощения предположим, что сердечник имеет кристаллическую структуру, которая имеет ось предпочтения намагничивания по траектории ломаной линии. Без воздушного зазора, ток, требовавшийся обмоткой намагничивания должен обеспечить достаточно магнитодвижущей силы, чтобы преодолеть эффекты антимагнитных включений и примесей в субстанции сердечника, и очень высокая магнитная проницаемость может пригодиться. Однако, как только воздушный зазор увеличивается, эта субстанция сердечника должна найти способ установить магнитодвижущую силу в областях, простирающихся далеко от места расположения обмотки намагничивания. Нельзя сделать этого, если эффект настолько слаб, что магнитный поток по магнитопроводу через материал сердечника всюду отклонен от предпочтительного выравнивания вдоль легкой оси намагничивания. Следовательно, векторы потока, изображенные стрелками перемещаются неровно по ломаной линии, которой показана на рисунке.

Есть эффект «выбивания», развивающийся вокруг сердечника от места расположения намагничивающей обмотки и, как уже было заявлено, это явление использует внутреннюю мощность ферромагнетика, а в системе без воздушного зазора могла быть вызвана только намагничиванием выше колена кривой B-H. Вращение магнитного потока происходит выше того колена, тогда как в идеальном сердечнике магнетизм развивается с очень высокой проницаемостью в диапазоне до того колена, потому это требует очень небольшой мощности для поворачивания магнитной доменной стенки боком и вызвать 90 ° -градусное или 180 ° -градусное отклонение потока. Действительно, можно иметь магнитную проницаемость 10 000 ниже колена и 100 выше колена, последнее уменьшение прогрессирует до насыщения материала магнитопровода магнитным полем.

В ситуации, изображенной в Figs 2 или 3 сила поля, созданная обмотками намагничивания 1 на магнитном сердечнике 2 должна быть сильнее, чем в воздушном зазоре, чтобы достигнуть той же самой величины намагничивания, как показывает напряжение, измеренное на обмотке (не показанной) на элементе соединения 3. Однако, достоинством воздушного зазора является возможность для того, чтобы использовать энергию, поставляемую этому воздушному зазору внутренним полем особой точки, которое объясняет магнитную проницаемость, являющуюся сверхединичной, и здесь можно рассмотреть очень существенный лишний энергетический потенциал, который отклоняется от установленного и включенный в проект машины.

Один из претендентов строил действующие тестовые машины, которые построены по схеме как изображено на рис. 4. Машины доказывали, что производят в основном большую выходную механическую мощность чем, получают на электрическом входе, в соотношении 7:1 в одной версии и могут действовать регенеративно, чтобы производить электроэнергию.

То, что показано на рис. 4, - простая модель, разработанная, чтобы демонстрировать принцип действия. Модель включает ротор, на котором установлены четыре постоянных магнита 4, чтобы сформировать четыре полюса. Магниты закреплены в четырех секторах антимагнитного диска 5, заполненных вспененным полиуретаном высокого плотности и сложного диска, собранного на медной оси 6 связывающей отдельные фланцы. На рисунке не показана структура, которая держит ось вертикально в подшипниках и сборка колеса звезды коммутатора, расположенной на верхнем валу оси.

Заметьте, что магниты на периметре диска ротора расположены северными полюсами наружу и что южные полюса (направленные внутрь) крепятся, будучи твердо установленным в связующем материале.

Ряд из четырех полюсов статора был сформирован, используя магнитные сердечники из стандартных электромагнитных реле, которые были установлены вокруг диска ротора, как показано. Обмотки намагничивания 7 на этих сердечниках соединены последовательно и включены через контакты коммутатора 8 с электропитанием постоянного тока. Два следующих сердечника статора, сделанные из подобных электромагнитных компонентов реле изображены обмотками 9 в промежуточных позициях. Они соединены последовательно и подключены к диоду 10 с параллельным конденсатором 11.

Ось ротора 6 вместе с механическим двигателем (не показанным на рисунке), который использует вращающий момент, развиваемый созданным двигателем и служит средством для измерения выходной механической мощности, развиваемой этой машиной.

В эксплуатации предполагается, что полюса ротора первоначально вне противостояния с соответствующими полюсами статора и при освобождении крепления, сильное действие магнитного поля постоянных магнитов повернет ротор, чтобы привести статор и полюса ротора в противостояние. Постоянный магнит имеет сильное притяжение для мягкого железа и таким образом этот начальный импульс вращения включит потенциальную энергию магнитов.

Теперь, с ротором, действующим как маховик и имеющим инерцию, возникнет тенденция проскочить позицию противостояния полюсов и это вызовет обратное притяжение, так что в итоге ротор будет колебаться под действия демпфирования, пока это не приведет к успокоению. Однако, если контакты переключателя коммутирования будут замкнуты, поскольку полюса находятся сначала в противостоянии, то обмотки намагничивания 7 получат импульс тока, который, поступая в соединенные обмотки правого направления, размагнитят четыре сердечника статора. Это означает, что, статор и отдельные полюса ротора теряют обратное магнитное притяжение. Действительно, если импульсы тока размагничивания, поставляемые обмоткам 4 достаточно сильны, полюса статора могут реверсировать намагниченность и это приведет к отталкиванию, дающему движение вперед к вышедшим из противостояния полюсам ротора.

Чистый результат этого действия состоит в том, что ротор продолжит вращаться, пока не пройдет мертвую точку угловой позиции, которая разрешит ротору быть притянутым в ускоряющем направлении полюсами статора на 90 ° вперед тех, которые действовали первоначально.

Переключатель коммутирования 8 должен быть закрыт в течение ограниченного периода углового перемещения, после главной позиции противостояния, мертвой точки статора и полюсов ротора. Источник питания через этот переключатель создаст импульсы, заставляющие ротор продолжать вращаться и высокие скорости будут достигнуты, поскольку машина имеет полную функцию двигателя.

Испытания таких машин показали, что можно получить бОльшую механическую мощность чем, потребляется от электрического источника, коммутируемого переключателем. Причина этого энергия в воздушном зазоре между ротором и полюсами статора, которая механически подталкивает диск, когда полюса находятся в противостоянии, она обеспечивается внутренней мощностью ферромагнетика, обмотке размагничивания системы сердечника, соединенной последовательно с этим воздушным зазором требуется очень небольшая мощность для устранения механической силы, действующей внутри этого воздушного зазора. Представьте себе такую обмотку на элементе соединения показанного на рис. 2. Действие тока в этой обмотке, которая намотана на том элементе соединения, хорошо удаленном от действия обмоток намагничивания 1, на «рыскающий» поток, чрезвычайно эффективно в сопротивлении влиянию намагничивания, переносимому от расстояния. Следовательно, очень небольшая мощность необходима, чтобы преодолеть магнитную связь, проходящую через воздушный зазор.

Хотя взаимная индуктивность между двумя разнесенными обмотками намагничивания имеет взаимное действие, независимо от того, которая обмотка является первичной, а которая вторичной, действие описываемое в специфической машинной ситуации вызывает 'соленоидальный' вклад, представленный «рыскающим» действием ферромагнитным потока. Последний не обратимый, поскольку поток 'рыскания' зависит от геометрии системы. Обмотка намагничивания, направляющая поток непосредственно в воздушный зазор имеет различное влияние на действие от направления одного потока в ферромагнитном сердечнике, бокового к воздушному зазору и в этом действии нет никакой взаимности.

В любом случае, факты эксперимента действительно показывают, что, вследствие существенного несоответствия в таком взаимодействии, большая механическая мощность поступает в ротор чем, получает на входе из электрического источника.

Это далее демонстрировалось при использовании двух обмоток статора 9, чтобы реагировать на проход полюсов ротора генератора. Электрический импульс возникает в каждой обмотке проходом полюса ротора и это поддерживается инерцией диска ротора 5. Мощность коммутирования, сгенерированная таким образом, еще больше заряжает конденсатор 11 и источник постоянного тока может быть увеличен, чтобы поднять эффективность еще больше. Действительно, машины в состоянии демонстрировать лишнюю прибавку мощности от ферромагнитной системы на основании генерации электроэнергии, заряжая батарею с большим коэффициентом, чем разряжая батарею.

Это изобретение интересно практическим вариантом конструкции принципа мотор-генератора, только описанных с целью, в его предпочтительном аспекте, обеспечивать устойчивые и надежные машины, в которых подчеркнута зубчатость полюсов ротора, в которых флуктуируют усилия, сообщающие реактивному приводу высокий вращающий момент, не поглощаемый керамическим постоянным магнитом, склонным разорваться вследствие своего хрупкого состава.

Другой объект состоит в том, чтобы создать конструкцию, которая может быть демонтирована и легко собрана повторно, чтобы заменить постоянные магниты, но еще более важный момент - уменьшение потока утечки (рассеивания) от паразитных колебаний мощных постоянных магнитов. Их вращение в устройстве, изображенном в рис. 4 вызвало бы чрезмерную индукцию вихревых токов в соседнем металле, включая эту машину непосредственно, и такие эффекты минимизированы, если изменения потока ограничены траекториями через стальные тонкие листы и если исходный поток от магнитов имеет симметрию или близкую симметрию относительно оси вращения.

Таким образом, идеальный проект тот, где постоянный магнит - полый цилиндр, расположенный на антимагнитном вале ротора, но, хотя структурно в рамках этого изобретения, описанные машины используют несколько аппроксимаций отдельных постоянных магнитов, функционально, такой цилиндрической конфигурации.

Что касается рис. 4, будет далее отмечено, что магнитный поток, появляющийся от северных полюсов должен будет найти путь замыкания по траекториям утечки (рассеивания) через воздух к южным полюсам. В течение многих периодов в каждом цикле машинного действия поток будет притянут через сердечники статора, но проход через воздух существенен и таким образом мощность магнитов не используется для полного преимущества это и есть нежелательные эффекты вихревого тока.

Чтобы преодолеть эту проблему, изобретение предусматривает две отдельных секции ротора и полюса статора, которыми становятся, соединенные в оптимальном проекте, элементы конструкции, помогут найти потоку от магнитов путь вокруг магнитной системы с минимальным рассеиванием через воздух, поскольку поток направлен через одну или другую пару воздушных зазоров, где действие вращающего момента максимально.

Теперь сделаем рекомендации к рис. 5 и той последовательности позиций ротора, которые показаны. Отметьте, что ширина полюса статора может быть значительно меньше, полюса ротора. Действительно, для действия, используя принципы этого изобретения, для статора выгодно иметь намного меньшую ширину полюса, чтобы сконцентрировать эффективную область полюса. Ширина полюса статора, равная половине ширины ротора является соответствующей, но эта величина может быть еще меньше и это имеет второе преимущество: требование меньших обмоток намагничивания и таким образом уменьшая потери, связанные с токовой схемой.

Статор, более подробно представленный в рис. 7, имеет восемь полюсов, сформированный как соединение элементов 12, которые показаны в виде сбоку между двумя секциями ротора 13, аксиально раздельными на вале ротора 14. Есть четыре постоянных магнита 15 установленный между этими секциями ротора и расположенный в пазах 16 в диске 17, показанный на рис. 6, из антимагнитного материала высокой прочности. Секции ротора сформированы из тонких дисковых листов электрической стали, которые имеет семь больших зубьев, выступающих полюсов. Намагничивающие обмотки 18, установленные на элементах соединения 12, составляет систему, управляющую действием описываемого мотор-генератора.

Схема управления не описана, поскольку проект такой схемы затрагивает обычные технологии инженеров электриков.

Этого достаточно, поэтому, будем описывать достоинства структурной конфигурации проекта со стороны элементов сердечника машин. Они касаются преимущественно магнитного действия и, как могут представлены на рис. 7, магнитный поток от магнитов входит в тонкие листы ротора, пересекая плоские внешние стороны тонких листов и будучи отклоненным в плоскость листов, чтобы пройти к одному или другому из полюсов статора, соединяющего элемента, и возвратиться по похожему пути через другую (секцию) ротора.

При использовании восьми полюсов статора и семи полюсов ротора, последний имеет ширину полюса равную половине шага полюса в угловой величине, это заметно на рис. 5, есть всегда проход потока через маленький воздушный зазор между полюсами ротора и статора. Однако, поскольку одна комбинация полюсов в противостоянии, диаметрально противоположная комбинация полюсов находится вне противостояния.

Как описано в описании к рис. 4 действие машин вызывает разрешение магнита перемещать полюса ротора и статора в противостояние и затем, как они отделяются, генерируется импульс на обмотке важного элементе статора, чтобы размагнитить этот элемент. В системе на рис. 4, все статорные намагничивающие обмотки работающие от импульсов, были соединены друг с другом, это не оптимальный путь, чтобы запустить многополюсные машины.

В машинах, имеющих структуру с меньшим на один полюсом ротора, чем полюсов статора (или эквивалентный проект, в котором на один меньше полюсов статора чем полюсов ротора) это импульсное действие может быть распределено в его потреблении на электрический источник и хотя это делает схему переключателя коммутации более дорогой, получающаяся выгода перевешивает эту стоимость.

Однако, есть особенность этого изобретения, в соответствии с которым та проблема 15 может быть облегчена если не устраненный.

Предположим, что ротор имеет позицию, показанную на рис. 5 (a) с полюсом ротора обозначенным R1 на полпути между полюсами статора S1 и S2 вообразим, что он притягивается в позицию с противостоянием полюса статора S2. После достижения этой позиции противостояния (R1 против S2), как показано на рис. 5 (c), предполагаем, что обмотка намагничивания полюса статора S2 возбуждена импульсом тока, который действует до того момента, когда ротор достигает позиции на рис. 5 (e). Комбинация этих двух действий передаст ускоряющий импульс приводу, представленный постоянным магнитом в структуре ротора и импульс тока, который подавил торможение, получит меньшее количество энергии из источника электроэнергии, который питал его. Это - тот же самый процесс, как был описан на рис. 4.

Однако, теперь рассмотрим действие, происходящее в роторе диаметрально противоположным тому, только что описанному. На рис. 5 (a) позиция полюса ротора R4 соответствует полному противостоянию с полюсом статора S5 и таким образом полюс статораS5 готов к размагничиванию. Однако, магнитная связь между ротором и полюсами статора в этот момент - самая сильная. Заметьте, однако, что на том же рис. 5 (a) позиция полюса ротора R5, начинается с его разделения с полюсом статора S6 и обмотка намагничивания полюса статора S6 должна уже начать мощное действие по его размагничиванию. В течение времени после момента разделения полюсов сила магнита тянет R1 к S2 с намного большей силой, чем это необходимо, чтобы генерировать импульс тока, который должен был размагнитить S6. Это следует на основании полученных данных об исследовании регенеративного возбуждения в испытательной схеме рис. 4, обмотки намагничивания на статорах S2 и S6, не требует ни какого переключения, и обеспечивает регенеративную мощность, необходимую для действия машины.

Дополнительное действие в двух намагничивающих обмотках в течение схождения и разделения полюсов допускает конструкцию машины, которая, подпитывает входную мощность ферромагнетика энергией особой точки вакуума. Машина будет вращаться таким образом от этого источника энергии и охлаждать систему поддержки поля.

Есть различные варианты осуществления проекта, что было только что предложено. Решение зависит от намеченного использования машины. Если это предназначено, чтобы создавать механическую выходную мощность, регенеративное действие электроэнергии может полностью использоваться, чтобы произвести действие размагничивания с любым излишком, вносящим свой вклад в повышение вращающего момента привода, реверсируя полярность полюсов статора в течение расхождения полюсов.

Якщо об'єкт призначений для з метою вироблення електроенергії, Працюючи в режимі генератора, то можна полягатиме в конструюванні машин, які мають додаткові обмотки на статорі, щоб створити додатковий вихід Електрика. Однак, схоже, що саме Краще використовувати машини як двигун і максимізувати його ефективність в цій здатності, за допомогою механічного зчеплення з генератором Звичайна конструкція змінного струму для функції вироблення електроенергії. В останньому кожуху ще здавалося, що Бажано було б використовувати особливість самозбудження, вже описані для зменшення проблем Перемикання.

До питання забезпечення Запуск машини може використовуватися при Використання окремого стартера двигун включений із зовнішнього Блок живлення або за допомогою комутації обмежений струм до, скажімо, двох полюсів Статор. Так, наприклад, з восьмиполюсна конфігурація статора, зшиті намагнічують Обмоток можна обмежити трьома пари статорів, і дві пари статорів Намагнічуючі обмотки ліві Вільний зв'язок з Pulse External джерело живлення.

Якщо останнє особливість не потрібна, тоді намагнічування Обмотки статора розташовані діаметрально протилежним, буде з'єднані попарно. Показаний такий розчин Рис. 8, де статор має шість полюси з намагнічуючими обмотками з'єднані в парі, взаємодіють з сімома полюсами ротора.

Винахід пропонує Широкий вибір можливих конструкцій який, у світлі цього відкриття, стане очевидним для людей, які мають досвід у електротехніка. Увесь ґрунтується на необхідному, але простому принцип того, що ротор має число полюсів загальні полярності, які входять до протистояння з полюсами статора, чиє магнітне поле пригнічене, або перевернуті в момент розлуки (видалення) полюсів. Винахід, також пропонує важливу особливість редукції Перемикання та забезпечення замикання магнітний потік, який мінімізує Дисперсія потоку та флуктуаційний потік дисперсії, а також сприяє в ефективності та високому крутному моменті продуктивності, а також тривалості експлуатація і надійність машин, основа цього винаходу.

Зауважимо, що хоча Машини, що використовуються Дві секції ротора, можливі для побудови більш складна версія машин, які мають Кілька секцій ротора. Це можливо використовувати цей винахід в дуже великі мотор-генераторні машини. Проблема використання дуже великих розмірів магніти можна подолати в відповідно до проекту, в якому Численні малі Магніти. Концепція, відображена в рис. 6 із зазначеним розташуванням магнітів, робить цю пропозицію цілком реалістичною. Крім того, є можливість заміни магнітів Сталевий циліндр і використання соленоїд як частина структури статора, розташовані між секціями ротора. Це створить осьове магнітне поле, намагнічуючий сталевий циліндр і тим самим намагнічуючи ротор. Однак енергія, що споживається при цьому соленоїд, зменшив би загальну вироблена потужність. Таким чином Аналогічні машини не будуть колишніми як тип, доступний зараз, за допомогою постійних магнітів. Однак кожен повинен бачити найголовніше Розробка та пропаганда високотемпературних надпровідні матеріали, які може стати можливим за допомогою Особливості винаходу для самогенерації мотор-генератор, зі своїми властивостями самоохолодження за допомогою роботи пристрою оточені низькими температурами і заміщають Надпровідні магніти статора Соленоїд.

Заяви

1. Електродинамічні Мотор-генераторна машина складається з утворені рядом полюсів, Відповідний намагнічуючий пристрій обмотки, розташовані на наборі полюсів статор, ротор, що має дві секції, Кожен з яких має певну кількість динаміків полюси, секції ротора, які є По осі відокремлюють по осі обертання Ротор; Засоби намагнічування ротора розташовані між двома секціями ротора, щоб виробляти односпрямоване магнітне поле, яке поляризує полюси ротора; В результаті Зовнішні сторони жердини з однієї Роторні секції, мають північну полярність і зовнішні сторони жердини іншої секції ротори, мають південну полярність; і Електричні ланцюги між джерелом Електричний струм і намагнічування обмотки статора, встановленої на регулювати роботу машини, дозволяючи визначається тривалістю Імпульси струму, в залежності від кутового положення ротор, такі імпульси мають напрямок і працюють проти намагніченості, Статор з полюсною індукцією намагнічування ротора; Коли статор і полюс ротора виходять з положення протистояння, завдяки цим засобам Намагніченість ротора забезпечує Потужність реактивного приводу для принесення полюси статора і ротора в протилежному положенні; і дія обмоток намагніченості Статор проти гальмування Дії індукції протилежної частини в момент роз'єднання полюсів.

2. Мотор-генератор згідно з твердженням 1, де наведена схема підключення джерело електричного струму і намагнічують обмотки статора, Призначений для генерації імпульси струму, які мають достатню міцність і тривалість для забезпечення розмагнічування полюса статора при Полюси статора і ротора не на своєму місці у протистояння.

3. Двигун-генератор згідно з твердженням 1, де наведена схема підключення джерело електричного струму і намагнічують обмотки статора, Призначений для генерації імпульси струму, які мають достатню міцність і тривалість для забезпечення зміна напрямку магнітного протікання в полюсі статора при включенні статора і полюси ротора виходять з положення протистояння і через це залучити силу, отриману від джерела електричного струму для того, щоб забезпечте привід додатковим розгінний крутний момент.

4. Мотор-генератор згідно з додатком 1, де підключення джерела електричного струму на обмотку Намагніченість статора включає в себе перший полюс статора, хоча б частково, електричні імпульси, викликані в Намагніченість обмотки статора іншого другого полюса статора, комплекти полюс статора в положенні щодо розташування полюса ротора так, щоб перший Полюс статора вступає в протистояння з полюсом ротора, так як другий полюс Статор виходить з положення протистояння з полюсом ротора.

5. Двигун-генератор Згідно з твердженням 1, де кількість полюсів Статор відрізняється від кількості полюсів ротор у кожній секції ротора.

6. Двигун-генератор згідно з твердженням 1, де конфігурація Полюси статора являють собою частини які є загальними і до розділів ротор в тому положенні, коли статор в полюс ротора, частина Полюси статора є сполучними Магнітні застібкові елементи потоку в магнітопроводі, включаючи і пристрої намагнічування ротора, які розташовані між двома секціями Ротор.

7. Мотор-генератор згідно з додатком 6, де відношення Кількість полюсів статора до числа полюсів ротор у кожній секції не є цілим числом кількість, а також кількість полюсів ротора в одному розділ такий самий, як і в іншому розділі Ротор.

8. Мотор-генератор Згідно з твердженням 7, де кількість полюсів У статорі встановлено і кількість полюсів в розрізі Ротори розрізняють один і зовнішній Бічні сторони жердини мають достатню кутову ширини для забезпечення схематичного контуру магнітного потоку, що виробляється пристрій намагнічування ротора, Шляхи з'єднання полюсів статора і відповідні полюси ротора, для будь-яке кутове положення ротора.

9. Мотор-генератор Згідно з Положенням 8, де кожен розділ Ротор включає в себе сім полюсів.

10. Мотор-генератор згідно з твердженням 7, де є N полюсів ротор в кожній секції ротора і в кожній має кутову ширину 180/Н Градусів.

11. Мотор-генератор Згідно з Положенням 7, де зовнішні сторони полюси статора мають кутову ширину, що становить не більше половини кута ширину полюса ротора.

12. Двигун-генератор Згідно з твердженням 1, де секції ротора складаються з круглої тонкої сталі листи, в яких, по периметру за формою нагадують великі зуби, жердини Ротор і намагнічуючий пристрій ротори утворюють структуру магнітного серцевина, до зовнішніх сторін якої Два вузли з 20 таких тонких знаходяться поруч листи, що утворюють дві секції ротора.

13. Мотор-генератор за додатком 1, в якому пристрій Намагнічування ротора включає в себе хоча б один постійний магніт, розташовані паралельно осі, намагнічування ротора.

14. Двигун-генератор Згідно з 13-ю заявою, де перфорована металевий диск, який складається з немагнітний матеріал, що встановлюються на вал ротора і є проміжним посилання, яке забезпечує наявність певного Ступінчасте розташування для постійного магніти для двох секцій ротора, на відцентрові сили, що діють на Постійні магніти, встановлені в обертовий ротор, поглинаються цим Диск.

15. Мотор-генератор Згідно з додатком 1, Ротор Valet, який складається з немагнітного матеріал, за допомогою якого можна Мінімізуйте 5 магнітних витоків від пристрій, що намагнічує ротор.

16. Електродинамічні Мотор-генераторна машина складається з утворені рядом полюсів, Відповідний намагнічуючий пристрій обмотки, розташовані на наборі полюсів статор, ротор, що має дві секції, Кожен з яких має певну кількість динаміків полюси, секції ротора, які є По осі відокремлюють по осі обертання Ротор; Намагнічуючі пристрої Ротори розташовані між двома секціями ротора, щоб виробляти односпрямоване магнітне поле, яке поляризує полюси ротора; В результаті Зовнішні сторони жердини з однієї Роторні секції, мають північну полярність і зовнішні сторони жердини іншої секції ротори, мають південну полярність; і Електричні ланцюги між джерелом Електричний струм і намагнічування обмотки статора, встановленої на регулювати роботу машини, дозволяючи визначається тривалістю Імпульси струму, в залежності від кутового положення ротор, такі імпульси мають напрямок і працюють проти намагніченості, Статор з полюсною індукцією намагнічування ротора; Коли статор і полюс ротора виходять з положення протистояння, за допомогою якого Дія магнетизера ротора забезпечують живлення реактивного приводу, приводити в рух полюси статора і ротора у протистоянні; і дію обмоток Намагніченість статора проти Магнітний сповільнюючий ефект Опір (індукція) протилежного частин в момент роз'єднання жердин.

17. Двигун-генератор - згідно з положенням 16, де джерело електричного струму до статора Обмотка першого полюса намагнічування Статор включає, як мінімум, Частково електричні імпульси викликали в обмотці намагніченості статора іншого Статор другого полюса, положення полюса Статор щодо положення полюса ротора, таким чином, щоб перший полюс статора вступає в опозицію з жердиною ротора, починаючи з другого полюса статора виходить з положення протистояння з полюс ротора.

Зміни до декларацій

1. Електродинамічні Мотор-генераторна машина складається з утворені рядом полюсів, Відповідний намагнічуючий пристрій обмотки, розташовані на наборі полюсів статор, ротор, що має дві секції, Кожен з яких має певну кількість динаміків частини полюса, ділянки ротора, які є По осі відокремлюють по осі обертання ротор, намагнічуючий пристрій Ротор розташований між двома секціями ротор для виробництва односпрямованих магнітне поле, яке намагнічується полюси ротора, в результаті цього полюси зовнішня сторона однієї секції ротора, мають північну полярність і полюси зовнішня сторона іншої секції ротора, мають південну полярність; Електричних Ланцюги між джерелом електромережі струм і намагнічуюча обмотка статора, Набір для регулювання дії машини, що дозволяє певним чином по тривалості імпульсів струму, відповідно до кутового положення ротора, Такі імпульси мають спрямованість і робота проти намагніченості, Статор з полюсною індукцією намагнічування ротора; Коли статор і полюс ротора виходять з положення конфронтація, через дію цього пристрою намагнічування ротора Забезпечується потужність приводу двигуна магнітний опір (індукційний), приводити в рух полюси статора і ротора у протистоянні; і дію обмоток Намагніченість статора проти гальмівний ефект індукції протилежні частини полюсів на даний момент їх відокремлення; Машини, що характеризуються тим, що наявний статор складається з Окремо підключений феромагнітний елементи, що встановлюються паралельно осі ротора, торці елементів яких є полюси статора і поперечний поперечний переріз основних ділянок яких, забезпечує антипаралельність осі Поляризація магнітного поля пристрою намагнічування ротора.

2. Мотор-генератор згідно з Положенням 1, де Схема підключення джерела електроенергії струм і намагнічування обмоток статора, для подачі імпульсів струму, які мати достатню міцність і тривалість, для забезпечення розмагнічування полюси статора, коли статор і полюси Ротори не на місці Конфронтації.

3. Двигун-генератор згідно з Положенням 1, де Схема підключення джерела електроенергії струм і намагнічування обмоток статора, для подачі імпульсів струму, які мати достатню міцність і тривалість, для забезпечення розвороту Напрямки магнітного потоку на полюсах статор, коли статор і полюси ротора, не перебувають у положенні конфронтації, і тим самим використовувати енергію від джерела електричного струму для того, щоб забезпечують додаткове прискорення Крутний момент приводу.

4. Мотор-генератор Згідно з декларацією 1, де з'єднання джерела електричного струму на обмотку Намагніченість першого статора статора До полюсів належать, принаймні частково, Індукція електричних імпульсів в обмотці намагніченості статора іншого другого полюса статора, в положенні полюсів статора щодо положення Полюс ротора такий, що перший полюс Статор вступає в протистояння з полюс ротора, коли другий полюс Статор виходить з положення протистояння з полюсом ротора.

5. Двигун-генератор Згідно з твердженням 1, де кількість полюсів Статор відрізняється від кількості полюсів ротор у кожній секції ротора.

6. Двигун-генератор згідно з твердженням 1, де конфігурація Статор являє собою наступний склад полюсів, які є спільними для обох секцій ротора в положенні, коли статор і полюси ротора перебувають у протистоянні, частини Полюси статора є елементами З'єднання з магнітним замиканням потоку в магнітопроводі, в тому числі і тих, деталей намагнічування ротора, які розташовані між двома секціями ротора.

7. Мотор-генератор згідно з додатком 6, де відношення Кількість полюсів статора до числа полюсів в кожній секції ротора не є цілим числом кількість, а також кількість полюсів ротора в одному роторних секцій, таких же, як і в інших секції ротора.

=================================================

....


1 коментар:

dmitri layshkov сказав...

мы о нем еще долго не будем знать